遭封印的輕羽  懸盪銀河系


  嫋弱呼聲  劃破天際


 垂死的困獸


是我


欲掙脫


永世的孤寂


 引弓穿雲  


直透


天國之扉


印證


愛的神奇


 於是


銀白緞羽


紛紛散落  冰封北國


天使熾淚


流星化雨  燃燒地極


 月光下


銀鏈穿梭


目光灼灼


尋覓搜索


不死的



     


 






















Angel Queen



 



Floating down from the sky


從天而降
Lovely angel queen it's you


我最愛的天使女王就是妳
Shaken from her long sleep


從千年沉睡中被喚醒
Lovely angel queen it's you


我最愛的天使女王就是妳



* Touching others like a child


像孩童般動人
Loving others for a while


卻如曇花一現
Come and take my hand my heart


當我們相處時
In time we will be together


我願全心全意付出予妳



** When we will say goodbye


當我們說再見的時候
There'll be no tears from me


我不會掉下一滴眼淚
Time passed by so fast


時光很快的飛逝
I love you


我愛妳
I'll remember you forever **


我會永遠記得妳
1000 years she rules the earth


她統治世界一千年
Lovely angel queen it's you


我愛的天使女王就是妳
Lighting flashes cold as ice


亮麗的閃爍就像冰一樣寒冷
Changing everything she sees



改變了所有她看到的一切


 



     





    ☆~ 影  ~☆     



 


 


 


 


 


 


arrow
arrow
    全站熱搜

    ☆═╮起舞弄清影╭═★ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()